بهبود پوشش گالوانیزه سرد بر روی فلزات

بهبود پوشش گالوانیزه سرد بر روی فلزات

گالوانیزاسیون یکی از روش های مقرون به صرفه در کاهش خوردگی سازه­ های فولادی است و مقاومت به خوردگی حاصل از این روش وابسته به ضخامت پوشش اعمالی در سطح فولاد است.
روش پوشش دهی گالوانیزاسیون سرد مقرون به صرفه بوده و مقاومت کمتری در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد.

روش پوشش دهی گالوانیزاسیون گرم طول عمر و مقاومت بالاتری در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد ولی هزینه بالاتری نسبت به گالوانیزاسیون سرد دارد و همچنین ضخامت لایه محافظ آن متفاوت است.

گفتنی‌ست لوله ها و اتصالات اصلی وسایل گاز سوز به دلیل عوامل محیطی چون گرما، رطوبت، و مواد شوینده به سرعت دچار خوردگی و زنگ زدگی می شوند.

یک شرکت تولیدی اتصالات اجاق گاز و وسایل گاز سوز مستقر در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، به منظور بهبود عملکرد پوشش گالوانیزه در برابر محیط های خورنده شدید و همچنین امکان اعمال پوشش با ضخامت کمتر که موجب کاهش هزینه می شود، تقاضای فناوری بهبود چسبندگی پوشش به زیر لایه فولادی و همچنین افزایش قابلیت اعمال رنگ بر سطح نهایی قطعه که مقاومت به خوردگی را افزایش می دهد را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با آسیاهایتک (کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان اصفهان) تماس بگیرید:

02128421940

instagram.com/asiahitech

www.isfahan.techmart.ir

تقاضا های فناوری، چالش ها و نیازهای فناورانه یک واحد تولیدی یا صنعتی هستند که عموما می­توان آن ها را با کمک توانمندی محققان، استارت آپها و شرکت های فناور و دانش بنیان رفع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *