دانش فنی تولید قطعات لاستیکی جاذب ارتعاش

دانش فنی تولید قطعات لاستیکی جاذب ارتعاش

متروهای درون شهری و راه آهن به‌ علت آلودگی صوتی زیاد برای ساکنین مجاور، آزار دهنده می‌باشند. خصوصا این مـشکلات در نواحی پرجمعیت مثل شهرها که مسیرهای راه‌آهن از داخل تونل‌هایی با عمق کم و بسیار نزدیـک بـه سـاختمان‌هـای مسکونی عبور می‌کنند، بیشتر دیده شده است، با این وجود مهم‌ترین عیب این نوع سیستم‌ها بالاتر بودن سطح ارتعاش در آن‌ها می‌باشد که سبب آسیب و ترک در قطعات اتصال و ریلی نیز می شود. به منظور کـاهش سـر و صـدا و خصوصاً انتشار ارتعاش، پدهای جذب ارتعاش  از مهم‌ترین عواملی است که به میزان زیادی تنش‌های دینامیکی را کاهش می‌دهد.

بهبود خاصیت الاستیکی و کشسانی پد های جاذب ارتعاش می تواند کارایی این محصولات را بالا برده و از ایجاد خسارت و شکستگی در قطعات ریلی جلوگیری نماید. نئوپرن ها از خانواده لاستیک‌ها هستند که چون خاصیت الاستیکی و کشسانی بالایی دارند، قابلیت تحمل وزن بسیار زیادی را نیز دارا هستند و برخی از تولیدکنندگان با ترکیب فولاد به این نوع لاستیک مقاوم توانسته‌اند مقاومت آن را در برابر ضربات و ارتعاشات بالا برده و تقویت کنند.

یک شرکت تولیدی قطعات ریلی مستقر در شهرک صنعتی نجف آباد 2، تقاضای دستیابی به فناوری تولید لاستیک های جاذب ارتعاش با خاصیت الاستیکی و کشسانی بالا، با قابلیت تحمل وزن بسیار زیاد می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با آسیاهایتک (کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان اصفهان) تماس بگیرید:

02128421940

instagram.com/asiahitech

www.isfahan.techmart.ir

تقاضا های فناوری، چالش ها و نیازهای فناورانه یک واحد تولیدی یا صنعتی هستند که عموما می­توان آن ها را با کمک توانمندی محققان، استارت آپها و شرکت های فناور و دانش بنیان رفع کرد.

#فن_بازار_منطقه_ای #فن_بازار_ملی #فن_بازار #فناوری #تکنولوژی #عرضه #تقاضا #صنعت #صنایع #صنایع_کوچک #شرکتشهرکهایصنعتی #اصفهان #استان‌اصفهان #تبادل‌فناوری #آسیاهایتک #لاستیک_جاذب_ارتعاش #لاستیک #پد_جاذب_ارتعاش #قطعات_ریلی #جاذب_ارتعاش#تولید_قطعات_ریلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *