لوله های فاضلابی بی‌صدا

لوله های فاضلابی بی‌صدا

در ساختمان‌های مرتفع، شبکه فاضلاب عمدتا به صورت غیر مدفون و به صورت نصب داکت‌های تاسیساتی کار می‌شود. مشکل عایق‌سازی صوتی سیستم فاضلاب یکی از مشکلات مهم مهندسی تاسیسات و معمار می‌باشد.
لوله‌های عایق صوتی، از سه لایه تشکیل شده که لایه میانی از نانو کامپوزیت‌هایی ساخته شده که علاوه بر جلوگیری از عبور صدا، مشخصات مکانیکی آن را نیز بهینه کرده است.

لایه‌های استفاده شده در لوله: 

لایه خارجی: یک لایه مقاوم به ضربه با جنس پلی پروپیلن

لایه وسط: لایه پر شده از نانو مواد و مواد معدنی

لایه درونی: یک لایه صاف و مقاوم به سایش با جنس پلی پروپیلن

از مزایای این لوله ها:
– جلوگیری از عبور صدا
-بهینه شدن مشخصات  مکانیکی

یک شرکت فناور مستقر در استان تهران با تکیه بر دانش و نوآوری توانسته است در زمینه ساخت نانو کامپوزیت های موجود در لوله های فاضلابی بی‌صدا نیاز صنایع پلیمری و ساختمانی را رفع نماید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با آسیاهایتک (کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان اصفهان) تماس بگیرید:
02128421940
instagram.com/asiahitech
www.isfahan.techmart.ir

منظور از عرضه فناوری، اعلام آمادگی یک بنگاه فعال دانش بنیان، برای ارائه یک خدمت یا محصول مبتنی بر فناوری به دیگر بنگاه ها و متقاضیان می باشد. به فرایند ارائه یک فناوری از یک بنگاه به بنگاه دیگر، انتقال تکنولوژی گفته می شود. انتقال تکنولوژی عموما به روش های مختلف از جمله خرید/فروش محصول یا خدمات؛ لایسنس، فرانچایز، فروش دانش فنی و… صورت می گیرد.
خدمات فوق توسط شرکت فناوری های پیشرفته آسیا (کارگزار فن بازار منطقه ای استان اصفهان) ، به طرفین عرضه و تقاضای تکنولوژی ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *