کاشان، میزبان نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو

کاشان، میزبان نشست صنعتی معرفی فرصتها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو

در ادامه برگزاری سلسله نشست­های صنعتی معرفی فرصت­ها و کاربردهای صنعتی فناوری نانو در قالب طرح «هر هفته، یک شهرک صنعتی»، که با همکاری  بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و فن بازار استان اصفهان در حال اجرا است، در هفته چهارم از اجرای این برنامه، در روز چهارشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۹، شرکت های مستقر در شهرک صنعتی راوند کاشان و شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان با کاربردها و فرصت های صنعتی فناوری نانو آشنا شدند.

این نشست با حضور ۱۳ تن از از مدیران ۱۱ واحد صنعتی فعال در حوزه ساخت تجهیزات، نساجی، غذا و دارو،  مواد شوینده، کشاورزی و کودهای شیمیایی، کاشی و سرامیک و مواد بهداشتی و آرایشی مستقر در شهرک­های صنعتی امیرکبیر و راوند بصورت وبیناری برگزار شد.

در بخش آخر این نشست، تقاضاهای صنعتی مدیران واحدها، در حوزه کاشی و سرامیک، نساجی، ماشین سازی، مواد غذایی و دارویی و مواد شوینده از شرکت های حاضر در جلسه دریافت شد که اقدامات لازم جهت پیگیری این تقاضاها از سوی مجری این برنامه (شرکت فناوریهای پیشرفته آسیا) در حال انجام می­باشد.

شایان ذکر است حضور در این برنامه برای مدیران، نمایندگان شرکتها و واحدهای صنعتی، رایگان بوده و ثبت نام از طریق مراجعه به نشانی http://asiahitech.com/seminar/ امکان پذیر است.

مدیران و فعالان صنعتی علاقمند به همکاری در این برنامه، می‌توانند ضمن مکاتبه با رایانامه IPS@nano.ir، و یا تماس با فن بازار استان اصفهان و شماره های ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۷۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۸۰ و ۰۹۳۰۱۰۰۲۲۹۰، نسبت به چگونگی اجرای این برنامه در شهرک صنعتی خود کسب اطلاع و اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *