چراغ های معابر شهری هوشمند می شوند

چراغ های معابر شهری هوشمند می شوند

طی چند سال گذشته، وجود سیستم‌های روشنایی هوشمند در سازه‌ها و فضاهای عمومی سراسر شهرها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است و به نظر می‌رسد که هر روز بر تعداد مدیرانی افزوده می‌شود که از این سیستم‌ها و همچنین اینترنت اشیا برای هوشمندسازی هر چه بیشتر مناطق شهری بهره می‌گیرند.

استفاده از راه‌حل‌های مدرن در روشن‌سازی شهرها می‌تواند فرصتی ارزشمند برای هوشمندسازی هر چه بیشتر شهرها به حساب آید. این کار مزایای بسیاری در پی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش قابل توجه هزینه‌های مصرف انرژی، افزایش امنیت فضاهای عمومی، بهبود وضعیت ترافیک از طریق بهبود قابلیت رؤیت خطرات احتمالی پیش روی رانندگان و به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده در هوا به واسطه کاهش مصرف انرژی شهری اشاره کرد.

به همین منظور شرکت فناوری های پیشرفته آسیا به واسطه فن بازار با حضور آقای مجتبی فدائی مدیر عامل شرکت، آقای امیر عابدی و خانم بهناز یزدی از مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، آقای محمد رضا میر احمدی عضو هیئت علمی دانشگاه، خانم فهیمه دستوریان مدیر کنترل کیفی شرکت متقاضی فناوری و آقای حمید خانی نماینده شرکت فناور، نشستی رو در رو جهت ارائه فناوری جدید در خصوص هوشمند سازی چراغ های معابر شهری مورخ 27/03/1402 برگزار شد.

شایان ذکر است؛ یکی از رسالت های شرکت فناوری های پیشرفته آسیا شناسایی نیاز های فناورانه در صنایع مختلف و رفع آن نیازهای فناورانه با فناورهای جدیدی که در شرکت های دانش بنیان و شرکت های فناور در آن صنعت وجود دارند می باشد.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *